sobota, 19 października 2019

Miałem rację

Miałem rację z zapłaceniem za zawody. Ratusz przekaże nam 6 tys zł w formie dotacji. Jednak wyszło zamieszanie wokół wyjazdu Małgosi. Mi powiedziała, że niechce jechać a na grupie cheer pisze inaczej. Zaczynam o tym rozmiawiać tylko z Agnieszką, która jest najlepiej poukładana. Wszystko jest tak pomieszane, że tego nie da się sensownie opisać. Agnieszka twierdzi, że Małgosia się wprosiła. Ale Basia już od początku zerezerwowała nocleg dla Małgosi. Natomiast Agniesszka twierdzi, że Małgosia jest im niepotrzebna w Krakowie. Zamieszanie totalne.
Jestem zaskoczony ilością dzieci, które przyszły na próbę chóru. Chciałbym aby próba działała jak magnes na dzieci, których dzisiaj było dziewiętnaścioro.
Damian przełożył próby chóru szkolnego ze środy na ... piątek. Jeżeli miałem nadzieję na uczciwą współpracę to już jej nie mam. Szkoła to tylko nieuczciwa rywalizacja na każdym polu.
Agnieszka interesowała się wolnym Iwony za pracę w sobotę. Za dużo chce wiedzieć.
Jutro nastąpi rozstrzygnięcie przetargu na gastronomię i część rozrywkową. Cena będzie bardzo ważna dla budżetu tegorocznej imprezy. Czasu coraz mniej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napięcie

Napięcie z niejasnych powodów jak fala uderza w brzeg. Na odprawie zaczęliśmy omawiać naszą imprezę.   Pan Grzegorz przyjechał pokazać pu...